Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Suchaniu

OBSŁUGA KOTŁOWNI OLEJOWEJ I NA BIOMASĘ W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W SUCHANIU

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

www.bip.zsp.suchan.pl

0x01 graphic

Suchań: OBSŁUGA KOTŁOWNI OLEJOWEJ I NA BIOMASĘ W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W SUCHANIU
Numer ogłoszenia: 307946 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu , ul. kard. A. Hlonda 1, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5624012, faks 091 5785522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA KOTŁOWNI OLEJOWEJ I NA BIOMASĘ W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W SUCHANIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa całodobowa kotłowni olejowej i na biomasę w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, 2) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) złożą oferty ważne i nie podlegające odrzuceniu. Oferty nieważne i odrzucone nie będą podlegały ocenie, 4) posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do obsługi obu kotłowni.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4. Oferta wraz załącznikami musi zawierać:1)wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 specyfikacji); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji); 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania firmy na zewnątrz (o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów dołączonych do oferty); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania oferentów w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia (na podst. art. 23 ustawy o zamówieniach publicznych; 5) umowa regulująca współpracę podmiotów wspólnie - tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia; 6) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych (w przypadku oferty wspólnej - niżej wymienione dokumenty za wyjątkiem pkt.b składają wszyscy Wykonawcy): a) kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru - dotyczy osób prawnych (wystawionego lub poświadczonego nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed terminem składania ofert) ; b) wykaz osób i ich kwalifikacje (wystarczające do wykonania zamówienia, zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów) oraz ewentualnie podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.suchan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu ul. Kard.A.Hlonda 1 73-132 Suchań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Publicznych w Suchaniu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 16.09.2014.15.20.08_Przetrg_obsA_uga_kotA_owni.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-16 15:20:08 17KB 88 razy
Wynik postępowania
1 25.09.2014.14.46.33_ZAWIADOMIENIE.jpg 2014-09-25 14:46:33 4,0MB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Małgorzata Konopka 16-09-2014 15:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Administrator BIP 16-09-2014
Ostatnia aktualizacja: Małgorzata Konopka 25-09-2014 14:46