Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Suchaniu

dostawa słomy do kotłowni opalanej biomasą w ZSP w Suchaniu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ USTALONEJ NA PODSTAWIE ART.11 UST. 8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu

ul. Kard. A. Hlonda 1

73-132 Suchań

tel. 91/ 5624-012

REGON: 811920402

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

    1. Dostawa 1400 ton słomy do kotłowni w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu.

    2. Przechowywanie (nieodpłatnie) odpowiednio zabezpieczonej słomy (do terminu dostawy określonego przez Zamawiającego) we własnych magazynach, stodołach, innych zadaszonych miejscach lub w inny sposób pod warunkiem właściwego zabezpieczenia przed nadmiernym zawilgoceniem lub pogorszeniem jakości słomy.

    3. Dostarczenie zamówionej przez Zamawiającego ilości słomy własnymi środkami transportu, ważenie i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

    4. Załadunek i wywiezienie z kotłowni oraz zagospodarowanie popiołu powstałego w wyniku procesu spalania biomasy

Kod CPV zamówienia: 03114100-4 - słoma

 

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

 

Od 01.09. 2013 r. do 31.08.2015r.

 

  1. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA I JEJ CENA:

 

Formularz zawierający istotne warunki zamówienia można otrzymać bezpłatnie w sekretariacie

Zespołu Szkół Publicznych w Suchaniu, ul. Kard. A. Hlonda 1 w godz. 7.30 - 15.30.

Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej szkoły: www.bip.zsp.suchan.pl

 

  1. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert wariantowych.

  3. Zamawiający nie przewiduje konieczności wpłacenia wadium.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

 

  1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy;

  2. spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

  3. posiadają środki transportu słomy, to jest przynajmniej ciągnik rolniczy z dwoma przyczepami lub samochód ciężarowy skrzyniowy z doczepianą przyczepą;

  4. posiadają sprzęt techniczny do prasowania słomy (wymagane jest posiadanie przynajmniej 1 prasy do słomy);

  5. posiadają możliwość zmagazynowania słomy w okresie pomiędzy zbiorem a terminem dostarczenia;

  6. złożą oferty ważne , nie podlegające odrzuceniu.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1) cena - 100%

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

Sekretariat Zespołu Szkół Publicznych w Suchaniu, ul. K. A. Hlonda 1 do dnia 17 maja 2013r.

godz. 10.00

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od terminu składania ofert.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:

 

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 maja 2013r. o godz. 10. 30 w siedzibie Zamawiającego - w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu, ul. Kard. A. Hlonda 1, w gabinecie wicedyrektora .

  2. Oceny ofert dokona komisja przetargowa powołana przez dyrektora ZSP w Suchaniu.

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest kierownik gospodarczy Zespołu Szkół Publicznych w Suchaniu Elżbieta Jałowiecka tel. 91/ 562 4 0 12 w godz. 7.30-15.30

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 23.04.2013.10.25.32_ogA_oszenie_.doc 2013-04-23 10:25:32 31,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 23.04.2013.10.30.19_specyfikacja_.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-23 10:30:19 167,5KB 199 razy
Wynik postępowania
1 17.05.2013.14.35.52_uniewaA_nienie_.doc 2013-05-17 14:35:52 20KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Małgorzata Konopka 23-04-2013 10:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Małgorzata Konopka 23-04-2013
Ostatnia aktualizacja: Małgorzata Konopka 17-05-2013 14:35